automn

دهياري روستاي تشنيز

automnRight
social
about درباره وبلاگ

اینجا تشنیز ماست، امیدوارم این وبلاگ همچون روستای زیبای مان تشنیز اسباب آرامش خاطر را برای شما فراهم نماید. می توانید اخبار و وقایع روستای زیبای تشنیز را در شبکه اجتماعی تلگرام نیز با شناسه https://t.me/teshnizeziba دنبال کنید.

#

دهياري روستاي تشنيز

چرا جهت احداث جدول و بهسازی کوچه جنب خانه بهداشت اقدامی صورت نمی گیرد؟

با سلام
با تشکر از زحمات دهیاری و اعضای محترم روستای تشنیز
احترام با شروع فصل بارندگی کوچه جنب خانه بهداشت به علت نداشتن کانال هدایت آب و وجود چاله ها و همچنین مسیر پرتردد است در سطح این کوچه آبهای سطحی راه خروج ندارند و یک معضل است لطف نسبت به هدایت آبها  اقدانات لازم را مبذول بفرمایید
اقای دهیار گاها بودجه را در جای صرف می کند که واقعا لازم نیست
مثل کوچه ای از طرف مسجد امام حسین به سمت پل رودخانه می باشد در صورتی که کوچه های مرکزی روستا دارای اهمیت و تردد بیشتری هستند
البته با عرض معذرت که یک پشنهاد است

با تشکر فراوان


جهت مشاهده پاسخ دهیار به ادامه مطلب بروید.


سلام
قطعا یکی از مهمترین معابر روستای تشنیز هم از نظر تردد، هم از نمظر دسترسی به اماکن آموزشی و بهداشتی  مسیر خیابان معلم با شروع از پایگاه مقاومت بسیج  تا دبیرستان  و دبستان مرضیه و 22بهمن و از طرفی از روبروی خانه بهداشت تا روبروی مدارس است.

مخاطب عزیز شکی نیست که این مسیر نیاز به بهسازی داره اما اینکه می فرمایید دهیاری بی جهت در خیابان امام حسین داره کار اجرایی انجام میده و این مسیر رو ذها کرده شاید ناشی از عدم اطلاع از قوانین دهیاری و در کتار اون بنیاد مسکن باشه.
عملیات عمرانی در خیابان امام حسین به این دلیل انجام شد که هم نیاز روستا به کمربندی حل بشه و هم اینکه بتونیم اعتبارات بنیاد مسکن که لازم در محلی هزینه بشه که فاقد هر گونه عقب نشینی و مشکلات اجتماعی و ...باشه رو جذب کنیم.

مثل همه ادارات دهیاری هم قوانین خاص خودش رو داره که قطعا دهیار ملزم به رعایت قوانین هست و تصمیم شورا یا نیاز معبر به بهسازی باعث نمیشه قوانین نادیده گرفته بشه

کوچه مجاور خانه بهداشت که اخیرا به احترام پرستاران به نام کوچه پرستار نامگذاری شده از سمت خانه بهداشت باید 3متر تعریض بشه و به عبارتی خانه بهداشت باید 3متر عقب نشینی کنه، از سال 95 تا امروز با نامه نگاری های مکرر، با بیان این مساله در جلسات، با مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی پیگیر عقب نشینی این دیوار توسط دانشگاه علوم پزشکی و آزاد سازی معبر هستیم تا با آزاد سازی معبر امکان اقدامات عمرانی برای دهیاری فراهم بشه.


اگر مشکلات حل نشده بدلیل کمبود اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هست و امیدواریم تا پایان سال جاری یا حداکثر در ابتدای سال آتی این دیوار تخریب و معبر تعریض بشه تا هم زمینه احداث جدول هدایت آبهای سطحی فراهم بشه هم اینکه مراحل زیر سازی و آسفالت معبر رو بتونیم طی کنیم.

از تذکر شما کمال تشکر را دارم.
کاظم بهزادی

(0) نظر
X